ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ
КЗ «К-Бугазької загальноосвітньої санаторної школи-інтернату І-ІІ ступенів» на 2015-2016 навчальний рік
Склад методичної радина 2015 – 2016 навчальний рік
Гусліста Наталія Грмгорівна -заступник директора з НВР, учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії;
Желєзкова Галина Леонтіївна -заступник директора з ВР, учитель хімії та біології, спеціаліст вищої категорії;
Гусакова Наталя Іванівна -керівник методичного об’єднання вчителівгуманітарного циклу, учитель англійської мови, спеціаліст другої категорі;
Сигерич Галина Василівна - керівник методичного об’єднання вихователів, класних керівників, вихователь, спеціаліст першої категорії;
Глущенко Валентина Іванівна- керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів, учитель початкових класів, спеціаліст першої категорії;
Незгода Надія Андріївна - керівник методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу , учитель математики, спеціаліст вищої категорії;
Основні завдання методичної ради школи:
Організація діяльності шкільних методичних об’єднань ; роботи вчителів-наставників; аналіз результатів вивчення рівня навчальних досягнень учнів з предметів; аналіз моніторингу рівня навчальних досягнень учнів ; аналіз проведення олімпіад учнів з базових навчальних дисциплін; надання методичної допомоги вчителям, в тому числі і новоприбулим.
Основні функції методичної ради школи
Організаційно-педагогічна:
· Сприяти пошуку та використанню в навчально-виховному процесі сучаснихорганізаційних форм, методів і прийомів навчання й виховання, нових освітніх технологій.
· Створити колектив однодумців, які б працювали над постійним професійнимсамовдосконаленням, підвищенням продуктивності педагогічної праці.
· Здійснювати загальне керівництво методичною, науковою, інноваційною діяльністю (проведення науково-практичних конференцій, семінарів, практикумів, круглих столів, методичних конкурсів, виставок, предметних тижнів тощо).
· Розгляд планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження.
· Координація діяльності з питань методичної роботи з районним методичними об’єднаннями.
· Організація самоосвітньої роботи педагогів, самовдосконалення й самореалізація їхньої особистості.
· Організація цілеспрямованої роботи з молодими спеціалістами;
· Проведення первинної експертизи стратегічних освітніх документів (програм, навчальних планів тощо).
Інструктивно-методична:
· Інструктаж та консультування педагогів з питань виконання нормативних, директивних документів, організації навчально-виховного процесу.
· Оперативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки, кращий педагогічний досвід педагогічних працівників району, області, країни.
Організаційні заходи
· Поновити інформаційні стенди «Атестація вчителів та вихователів в 2015- 2016 н. р.», «Методична робота в школі», «Школа молодого вчителя», «Освітні технології» ( вересень -жовтень, Гусліста Н.Г.)
· Ознайомити вчителів-предметників з обласними та міністерськими Інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вивчення шкільних дисциплін у 2015-2016 н. р. (серпень –вересень 2015 р., Гусліста Н.Г.)
· Ознайомити вчителів початкових класів з обласними та міністерськими Інструктивно-методичними рекомендаціями щодо впровадження Нового Державного стандарту початкової школи та вивчення дисциплін у 2015-2016 н. р. (серпень –вересень 2015 р., Гусліста Н.Г.)
· Ознайомити вчителів, які викладають навчальні предмети у 7 класі з обласними таміністерськими Інструктивно-методичними рекомендаціями щодо впровадження Нового Державного стандарту базової школи та вивчення дисциплін у 2015-2016 н. р. (серпень –вересень 2014 р., Гусліста Н.Г.)
· Опрацювання з вчителями Інструкції з ведення класного журналу 5-11(12) класів загальноосвітніх навчальних закладів (Наказ МОНУ № 496 від 03.06.08).
· Опрацювати критерії оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів (основна школа) (Лист МОН України № 1/11-7407 від 08.09.09)
· Опрацювати Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, за якими буде проводитись оцінювання навчальних досягнень учнів у початкових класах у 2015-2016 н. р.
· Ознайомити вчителів-предметників із навчальними посібниками та програмами, підручниками у 4 та 7 класах за якими будемо працювати у 2015/2016 н. р. (серпень, вересень, Гусліста Н.Г.)
· Поповнювати картотеку методичної літератури, статей педагогічних та фахових журналів (протягом року, бібліотекар, заступники директора).
Робота над науково-методичною проблемою
Педагогічний колектив школи у 2015-2016 н р. продовжує роботу над реалізацією науково-методичної проблеми «Формування життєвих компетентностей вихованців школи-інтернату шляхом використання традиційних та інноваційних технологій».
В рамках роботи над даним питанням:
Спланувати роботу шкільних методичних об’єднань.
Постійно знайомити вчителів та вихователів з новинками методичної та педагогічної літератури з проблемного питання роботи школи (протягом року, члени методичної ради).
Дібрати та систематизувати теоретичний та практичний матеріал для проведення педагогічних рад.
Провести індивідуальні та групові консультації:
Про ведення класних журналів у 1-9 класах (Гусліста Н.Г.)
Про ведення журналів гурткової роботи ( Желєзкова Г.Л.)
Про дотримання техніки безпеки всіма учасниками НВП. (Гусліста Н.Г.)
Консультації з учителями, що атестуються. Складання плану атестації. (Гусліста Н.Г.)
Роль класного керівника та вихователя в згуртуванні учнівського колективу. Індивідуальна робота з вихованцями( Желєзкова Г.Л.).
Правовиховна робота серед учнів та батьків( Желєзкова Г.Л.).
Складання психолого-педагогічної характеристики (Гусліста Н.Г., Желєзкова Г.Л. ).
Організувати обговорення на педагогічній раді школи питання щодо впровадження Державного стандарту базової загальної освіти в 4 та 7 класах з 2015-2016 навчального року (жовтень 2015 р., адміністрація, учителі).
Поповнювати фонд бібліотеки школи навчальною і методичною літературою відповідно до Державного стандарту (постійно,бібліотекар, адміністрація).
Забезпечити активну співпрацю вчителя, вихователя з батьками, із шкільним психологом, з метою збереження і зміцнення фізичного здоров’я дітей (постійно, адміністрація)
ПЛАН ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОЇ РАДИ
ЗАСІДАННЯ 1.
(14.09.2015)
1.Аналіз методичної роботи за 2014 – 2015 навчальний рік, основні завдання методичної ради та шкільних методичних об єднань на наступний навчальний рік.
2. Обговорення і затвердження планів роботи шкільних методичних об’єднань.
3. Розподіл обов’язків між членами ради.
4. Затвердження плану проведення предметних тижнів у 2015-2016 навчальному році.
5. Визначення змісту, форми і методів підвищення кваліфікації педагогів у 2014 – 2015 навчальному році
6. Про залучення учнів школи до участі у конкурсах «Це – наше і це – твоє» (2-4 кл) «Кенгуру», «Левеня», «Соняшник», «Колосок», Геліантус» та ін.
7. Огляд нормативних документів, новинок психолого – педагогічної літератури (« Мето- дичні рекомендації щодо організації та змісту навчально – виховного процесу в 2015 – 2016 навчальному році»)
8. Погодження календарно – тематичних планів роботи вчителів на І семестр 2015 – 2016 навчального року.
ЗАСІДАННЯ 2.
(12.11.2015)
1Диференційований підхід у навчанні та вихованні. Аналіз участі учнів у І етапі олімпіад з базових дисциплін.
2. Обговорення і затвердження списків учнів для участі у шкільних олімпіадах з базових дисциплін.
3.Про хід проведення атестації учителів.
4.Про організацію виставки методичних посібників.
5.Огляд нормативних документів, психолого – педагогічної літератури.
ЗАСІДАННЯ 3.
( 05.01.2016)
1.Аналіз результативності методичної роботи за І семестр.
2.Організація взаємовідвідування відкритих уроків. Аналіз особливостей сучасного уроку.
3. Підсумки навчальних досягнень учнів з основ науки за І семестр. Специфіка роботи з учнями, які мають початковий рівень знань.
5. Погодження календарно – тематичних планів роботи вчителів на ІІ семестр 2015 – 2016 навчального року.
6.Огляд новинок психолого – педагогічної літератури.
ЗАСІДАННЯ 4.
( 09.04.2016)
1. Стан навчально-виховного процесу в школі-інтернаті.
2. Підсумки атестації, курсової перепідготовки, підвищення кваліфікації
3.Огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого – педагогічної літератури.
ЗАСІДАННЯ 5.
(05.06.2016)
1. Виконання наказу про методичну роботу в школі.
2.Оцінка методичної роботи школи за ІІ семестр. Планування методичної роботи на наступний навчальний рік.
3. Аналіз роботи педколективу над проблемою школи у 2015 – 2016 н.р.
4. Виконання навчальних програм учителями школи у 2015 – 2016 н.р.
5. Обмін думками та пропозиціями щодо складання річного плану роботи школи та планування методичної роботи на наступний навчальний рік.
6. Підведення підсумків навчально-виховної роботи у 2015 – 2016 н.р.
Коментарi