План роботи

методичного об’єднання вчителів гуманітарного циклу на 2015 – 2016 навчальний рік
Напрям діяльності Терміни Форми Відповідальні
Засідання 1.
1. Підсумковий аналіз роботи м/о за 2014-2015 н.р. у форматі роботи над проблемою школи-інтернату
Вересень Круглий стіл Керівник м/о
2. Методичні рекомендації щодо вивчення предметів гуманітарного напрямку у 2015-2016 н.р. Керівник м/о
3.Вивчення Інструкції щодо підрчників 7 класу в 2015-2016 н.р. Заст. директора з НВР
4. План самоосвіти вчителя Керівник м/о
5. Зміни в оцінюванні з української мови та літератури в 5-9 класах Керівник м/о
7. Про творче використання поурочних планів з друкованю основою Заст. директора з НВР
6. Робочі питання . Обмін новинками науково-методичної літератури . Вчителі-предметники , бібліотекар
Засідання 2. 1. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках, інноваційні аспекти особістісно зорієнтованого розвивального навчання. Листопад Круглий стіл Керівник м/о
2.Міжпредметні зв’язки на уроках гуманітарного циклу. Білик Н.О.
3. Обговорення новинок методичної та наукової літератури . Вчителі , бібліотекар
Засідання 3 .
1. Формування життєвих компетенцій на уроках гуманітарного циклу
Січень Обмін досвідом, відкриті уроки Керівник м/о
2. Інтерактивні ігри на уроках літератури Білик Н.О.
3Вивчення передового педагогічного досвіду вчителів області, району, школи. Керівник м/о
4. Обмін опрацьованих новинок методичної літератури . Вчителі, бібліотекар
Засідання 4 . 1. Система позакласної роботи вчителів гуманітарного напрямку як складова формування життєвої компетенції вихованців школи-інтернату. Березень Круглий стіл Керівник м/о
2. Використання проектних технологій на уроках гуманітарного напрямку. Гусліста Н.Г.
3. Ярмарок педагогічних ідей Вчителі
Засідання 5. 1. Підсумковий звіт про роботу м/о
2. Робочі питання : -результативність з предметів ;
- підсумки позакласної роботи
3. Обговорення нових навчальних програм для 8 -го класу .
Травень Круглий стіл Керівник м/о
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.