Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації

Заходи щодо запобігання будь-яких проявів дискримінації, булінгу в закладі.

№ з/п Заходи Термін виконання Відповідальний Відмітка про виконання
УПРАВЛІНСЬКИЙ НАПРЯМ
Первинна профілактика
1. Довести до відома працівників закладу зміст Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18.12.2018 № 2657-VIII Вересень 2021 Гусліста Н.Г.
2. Довести до відома працівників закладу 1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів 2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування). 3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти Вересень 2021 Гусліста Н.Г.
3. Довести до відома учнів ліцею 1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів 2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування). 3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти Вересень 2021 Гусліста Н.Г.
4. Довести до відома батьків/опікунів учнів закладу 1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів 2. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування). 3. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти Вересень 2021 Гусліста Н.Г.
5. Забезпечити на вебсайті закладу відкритий доступ до такої інформації та документів: 1. Правила поведінки, права та обов’язки учнів 2. План заходів щодо запобігання та протидії булінгу (цькування) на 2021/2022 навчальний рік 3. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) у закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування); 4. Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти Упродовж 2021/2022 навчального року Гусліста Н.Г.
6. Забезпечення інформацією сайта закладу щодо застосу-вання норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькування)» від 18 грудня 2018 року за №2657 - VIII та покласних стендів за тематикою «У нас тільки ТАК!» Упродовж 2021/2022 навчального року Гусліста Н.Г.
7. Забезпечити постійне чергування в місцях загального користування (їдальня, коридор, подвір’я) і технічних приміщеннях Упродовж 2021/2022 навчального року
8. Перевірка приміщень, території закладу з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу (цькування) Упродовж 2021/2022 навчального року Гусліста Н.Г.
9. Питання профілактики булінгу (цькування) у закладі розглядати на нарадах при директорі Упродовж 2021/2022 навчального року Гусліста Н.Г.
10. Ознайомлювати педагогічних працівників закладу з оновленням нормативно-правової бази щодо насильства відносно та за участі дітей, порядку дій щодо виявлення і припинення фактів жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення Упродовж 2021/2022 навчального року Гусліста Н.Г.
11. Залучати педагогічних працівників закладу до підвищення кваліфікації з питань профілактики булінгу (цькування). Упродовж 2021/2022 навчального року Веріс А.В.
Діагностичний етап
12. Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах Упродовж 2021/2022 навчального року Пр.психолог
13. Складання банку даних учнів «Зони ризику» та «групи ризику» Упродовж 2021/2022 навчального року Пр.психолог
14. Діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах: - спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; - опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - психологічні діагностики мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; - соціальне дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; - визначення рівня тривоги та депресії учнів. Упродовж 2021/2022 навчального року Пр.психолог
ПРОСВІТНИЦЬКИЙ НАПРЯМ
Інформаційно-профілактичні заходи
15. Тренінг для учнів 8-9 класів «Як не стати учасником булінгу» листопад Класні керівники 8-9 класів
16. Виступ агітбригади учнівського самоврядування «Як правильно дружити» Березень 2022 року Психолог
17. Проходження безкоштовного курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні» на сайті EdEra, «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти» (освітня платформа «PROMETHEUS») Упродовж 2021/2022 навчального року Класні керівники 3-9 класів
18. Вебконферкнція для батьків «Поговоримо про булінг та кібербулінг» Упродовж 2021/2022 навчального року Класні керівники 3-9 класів
19. Міні – тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті» Грудень 2021 Вч. інформатики
20. Круглий стіл для педколективу «Безпечна школа. Маски булінгу» Листопад 2021 Психолог
21. Робота консультпункту «Скринька довіри» Упродовж 2021/2022 навчального року Психолог
22. Години відвертого спілкування за участю представників Національної поліції «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу» Листопад 2021 року, квітень 2021року Класні керівники 3-9 класів
23. Ознайомлення учасників освітнього процесу з програмою «Вирішення конфлікту мирним шляхом. Базові навички медіації» Упродовж 2021/2022 навчального року Психолог
24. Проведення відеолекторіїв у співпраці з представниками районної соціальної служби Упродовж 2021/2022 навчального року Психолог
25. Проведення моніторингу безпечності та комфортності закладу освіти шляхом анкетування Упродовж 2021/2022 навчального року Желєзкова Г.Л.
26. Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» Листопад 2021 Желєзкова Г.Л.
Години психолога спрямовані на запобігання та протидію булінгу
27. Година спілкування «Агресія як прояв насильства» листопад Психолог
28. Бесіда «Конфлікт та його наслідки» лютий Психолог
29. Розвивальне заняття «Я та інші» березень Психолог
30. Година спілкування «Кібербулінг як проблема порушення прав людини» грудень Психолог
31. Заняття з елементами тренінгу «Обери безпечний шлях» січень Психолог
32. Тренінг «Безпечний інтернет» квітень Психолог
33. Розвивальне заняття «Як приборкати власних драконів» травень Психолог
Робота соціального педагога спрямована на запобігання та протидію булінгу
34. Анкетування за методикою «Агресивна поведінка» (за Є. Ільїним та П. Ковальовим) листопад Психолог
35. Анкета «Протидія булінгу» грудень Психолог
36. Тренінг для педагогів «Конфлікти – це норми життя?» січень Психолог
37. Батьківський всеобуч «Агресивна поведінка підлітків. Що таке батьківський авторитет» березень Психолог
38. Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» вересень Психолог
39. Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» вересень Психолог
Вторинна профілактика
40. Розгляд заяв про випадки булінгу За заявою Адміністрація закладу
41. Сеанси медіації (примирення) За потребою Соціально- психологічна служба
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.