День цивільного захисту та ОБЖ

Гра-мандрівка "У країну ОБЖ"


Галереї "У Країну ОБЖ"

Захід підготували й провели Горайко Н.В., Тодорова Т.М., Довалюк Н.С.

Мета заходу: привернути увагу до необхідності мати знання з питань безпеки життєдіяльності. Навчати швидко оцінювати небезпечну ситуацію, приймати оптимальне рішення щодо її подолання, рятування свого життя та наданню допомоги іншим.Зацікавити у більш поглибленому вивченні основ безпеки здоров’я.Повторити номера служб екстреноговиклику.Дати учням рекомендації, як вберегти себе від негативного впливу мобільних телефонів.Виховувати сміливість, мужність, бажання допомагати людям, відповідальність за своє життя та близьких.

«Пам’ятай! Життя є дар, І той, хто його не цінує, Цього дарунку не заслуговує». Леонардо да Вінчі

Вихователь.Найцінніше, що є у людини – це її життя. Воно дається їй тільки раз і кожній своє: довге чи коротке, неповторне і звичне, радісне і сумне, солодке, як мед і гірке, як полин, воно триває лише від народження до смерті, і його не можна прожити двічі. Отож, життя своє потрібно любити, цінувати і боронити від усього лихого. І в цьому вам допоможуть знання правил безпеки життєдіяльності.

2 ведучий. Ми знаємо, що людина - вінець природи, проте й вона підвладна всім небезпекам навколишнього світу та тим, які створила для себе сама: зброя, хімічні споруди, транспорт тощо. Саме в сучасних умовах особливого значення набуває проблема особистої безпеки , тому що через незахищеність перед природнім, техногенним і соціальним оточенням потенційні загрози легко стають реальністю.

1 ведучий. Сьогодні проблема безпеки розглядається як базисна потреба людини, на що зроблено акцент в Концепції ООН про сталий людський розвиток. Метою цієї Концепції є створення умов для збалансованого безпечного існування кожної окремої людини як найвищої цінності суспільства.

2 ведучий. Україна також приєдналася до цих процесів. Основні принципи такої позиції знайшли відображення в головному законі держави - Конституції України (1996 p.), де проголошені питання безпеки життя і діяльності людини

Звучить пісня «Служба безпеки України»

Вихователь:Діти до нас прилетіла чарівна повітряна кулька і принесла нам лист. Тут запрошення: «Дорогі друзі, я запрошую Вас у чарівну країну ОБЖ».

1 ведучий. Для цієї подорожі нам потрібні добрі знання і гарний настрій.

У країну потрібно летіти на літаку. На кожній зупинці нас чекають завдання, які будуть виконувати 2 команди: «Рятувальники», «Служба допомоги». А компетентне журі буде оцінювати команди. Тож зручно сідаємо у крісла і ми вилітаємо!..

(Звук літака).

Місто «БЕЗПЕКА НА ДОРОЗІ»

Звучить пісня «Пішохід»

2 ведучий.Ми не можемо уявити свого життя без транспорту, без доріг, світлофорів, пішохідних переходів. Відстані між районами, установами, магазинами такі значні, що подолати їх можна тільки за допомогою транспорту.

1 ведучий. Отже, транспорт - наш вірний друг! Але, забуваючи про власну безпеку, нехтуючи правилами дорожнього руху, люди можуть стати жертвою своєї необдуманої поведінки. Адже транспорт може бути не тільки корисним, а й небезпечним, якщо не знаєш правил дорожнього руху.

1 уч. Щоб здоровими завжди бути

Треба добре те збагнути

Що дорога, безперечно,

Дуже й дуже не безпечна.

Та я к правила ти знаєш

І щодня їх пам’ятаєш,

То, звичайно, що тоді,

Де узятися біді?

2 ведучий.Усі дорожні знаки поділяються на групи:

попереджувальні знаки;

знаки пріоритету;

заборонні знаки;

зобов’язуючі знаки;

інформаційно-вказівні знаки;

знаки сервісу

Д/Гра «ЗНАЙДИ ПОТРІБНИЙ ЗНАК»

Вікторина «На дорозі» (Глядачі)

1. Де і як повинні рухатися пішоходи? (По тротуару)

2. У яких місцях пішоходам дозволяється переходити вулицю? (По пішохідному переходу)

3. Які наземні види транспорту ви знаєте? (Автобус, трамвай, тролейбус,

автомобіль)

4. Що означає зелений сигнал світлофора? (Можна йти через дорогу)

5. Чи можна перебігати вулицю? (Не можна)

6. Де повинні перебувати пішоходи, які не встигли перейти дорогу? (На острівку безпеки)

7. Що означає жовтий сигнал світлофора? (Зачекай)

8. Що означає червоний сигнал світлофора? (Стій)

9. Хто є «пішоходом»? («пішохід» - це, людина, що йде пішки).

10. Де повинні ходити пішоходи? (тротуар)

11. Де повинні їздити автомобілі? (мостова)

12. Які сигнали світлофора ви знаєте? (червоний, жовтий, зелений)

13. Чому небезпечно грати на проїжджій частині? (можна потрапити під машину).

Який дорожній знак установлюють поблизу шкіл? («Діти»)

14. Як називається «зебра» на дорозі? (Пішохідний перехід)

Місто «ПОЖЕЖА»

Звучить пісня «Щоб не трапилась пожежа»

1 ведучий.Вогонь – друг, вогонь – ворог... Якою гранню він обернеться, залежить від людини. Коли свого часу Ейнштейна запитали, чи небезпечна атомна енергія для людства, він відповів: “ Не більше ніж коробка сірників, річ тільки в тому, до чиїх рук вона потрапить ”

2 ведучий.Усі багатства країни слід пильно оберігати від вогню. Запобігання пожежам і активна боротьба з ними є важливим державним завданням.

17 грудня 1993 року Верховною Радою України було прийнято і введено в дію Закон України “ Про пожежну безпеку ”, у якому зазначено, що гарантування пожежної безпеки є невід’ємною частиною державної діяльності щодо охорони життя та здоров’я людей, національного багатства і навколишнього природного середовища.

Звучить пісня

«Гімн пожежників»

1 учень:

На роботі мама й тато,
Сірники знайшли зайчата.
І не знає дітвора,
Чим скінчиться може гра.

2 учень: Заходилися зайчата
Серед кухні пустувати.
А не зна того малеча:
Газ, вогонь – це небезпечно.

3 учень:
Наказали мама й тато
Все це разом не вмикати.
Бо нагріється розетка,
Спалахне вогнем умить,
А від того й дім згорить.

«Загадки»

Випав на підлогу жаринку,

Дерев'яна підлога запалив,

Не дивись, не чекай, не стій,

А залий його ...

Діти: Водою.

З вогнем боротися ми повинні -

Ми сміливі працівники,

З водою ми напарники.

Ми дуже людям всім потрібні

Так хто ж ми?

Діти: Пожежники.

Якщо молодші сестрички,

Запалюють вдома сірники,

Що ти повинен зробити?

Відразу сірники ті ...

Діти: Відняти.

Шипить і злиться,

Води боїться,

З мовою, а не гавкає,

Без зубів, а кусає.

Діти: Вогонь.

Що, ледь доторкнувшись,

Перетворює в дим дрова?

Діти: Вогонь.

Без рук, без ніг,

До неба повзе.

Діти: Дим.

Поряд з двірником крокую,

Розгрібають сніг кругом,

І пожежним допомагаю

Засипати вогонь піском.

Діти: Лопата.

Поспішає, гуде - дай дорогу,

Моргає синім оком,

Примчиться вчасно - врятує

Дітей та дорослих разом.

Діти: Пожежна машина.

Перегляд відео «Пожежа»

Місто «ГАЗО – ЕЛЕКТРОПРИЛАДИ»

1 ведучий.Характерною особливістю сучасного життя є наявність газових комунікацій, великої кількості електричних приладів, предметів побутової хімії. Все це створює підвищену пожежну небезпеку, особливо при порушенні громадянами вимог Правил пожежної безпеки.

2 ведучий.У більшості випадків причинами виникнення пожеж є конкретні люди, їх легковажність, нехтування правилами пожежної безпеки, халатність і неуважність при користуванні газо-електропобутовими приладами і вогнем.

1 учень: Вогню боятися не треба,

Якщо порядок в домі в тебе,

Магнітофони, праски, печі,

І телевізор, й газплита –

Пожежа в дім не завіта.

2 учень:

Якщо підете в гості з дому

Надовго до своїх знайомих,

Про газ та струм не забувайте:

Ретельно все перевіряйте

І прилади всі вимикайте.

1 ведучий.Командам пропонуються питання про порядок дій людини, яка опинилася у небезпечній ситуації і три варіанта відповіді. Максимальна оцінка за відповідь — 3 бали, за помилкову відповідь — 0 балів. Час на підготовку відповіді — 3 хвилини

1. Якщо виникне пожежа, як ви будете діяти?

а) зателефоную по 01;

б) покличу на допомогу сусіда;

в) втечу, нікому нічого не сказавши.

2. Якщо кімната почала наповнюватися їдким димом, що ви будете робити?

а) відчиню вікно, залишу відкритими двері;

б) буду просуватися до виходу;

в) закрию рот і ніс вологою ганчіркою і буду просуватися до виходу.

3. Загорілася електромережа, ваші дії?

а) буду гасити її водою;

б) знеструмлю мережу, потім почну гасити;

в) буду кликати на допомогу.

4. Що робити, якщо на вас загорівся одяг?

а) буду бігати, зриваючи одяг;

б) впаду, буду кататися, збиваючи полум’я;

в) завернуся у ковдру.

5. Що треба робити, якщо при приготуванні їжі загорілася олія на сковороді?

а) ввімкну вогонь, накрию сковороду кришкою;

б) буду гасити водою;

в) спробую винести сковороду на сходи до сміттєпроводу і вилити туди олію.

6. Ви розпалюєте газову колонку або духовку газової плити. Сірник згас, а ви не встигли запалити газ, що ви будете робити?

а) дістану новий сірник і ще раз спробую підпалити;

б) перекрию газ;

в) перекрию газ та перевірю тягу.

7. Якими будуть ваші дії, якщо вис відрізало вогнем у квартирі на п’ятому поверсі?

а) вологими рушниками та простирадлами закрию щілини по периметру двері, скоротивши приток диму;

б) відкрию вікно і покликаю на допомогу;

в) зроблю мотузку з простирадл, прив’яжу до батареї опалення і стану спускатися;

г) стану голосно кричати.

8. Що ви будете робити, якщо побачите як на лісовій полянці горить минулорічна трава?

а) пройду мимо;

б) намагатимусь загасити вогонь, закидаючи його землею;

в) повідомлю про пожежу дорослим

9. Ви побачили, що маленькі діти кидають у вогонь папір, аерозолі. Що ви будете робити?

а) зупиню, роз’ясню, що це — небезпечно;

б) пройду мимо;

в) намагатимусь звернути увагу дітей на інші біль безпечні заняття. Перегляд відео «Електроприлади»

Місто «ОДИН ВДОМА»

1 ведучий. Часто буває, що ви залишаєтесь вдома самі через те, що батьки затримуються на роботі, чи вирішують інші справи. Зоставшись наодинці, а й навіть з братом чи сестрою, ви стаєте повними господарями свого помешкання. Бувають випадки, що з дітьми виникають непередбачені, часом небезпечні ситуації, і не тільки з предметами, а й з небезпечними людьми.

2 ведучий.В усіх казках гарне закінчення, а от у житті може бути навпаки. Бо не перевелися ще люди, котрі користуються дитячою довірливістю, проникають у квартири, коли немає дорослих. Вони грабують нажите людьми майно, виносять з хати дорогі речі, а дітей можуть викрасти, зв’язати, поглумитися над ними, нанести тілесні ушкодження, а то й убити.

1 ведучий.Тому ніколи не відчиняйте дверей незнайомим людям. Навіть і знайомим не треба відчиняти, якщо мама наказала нікого в хату не впускати. А хто такі знайомі й незнайомі? (Відповіді дітей.)

2 ведучий.Знайомі — це ті люди, з якими вас батьки познайомили, ви знаєте, хто ці люди, як їх звати, де вони живуть, працюють. Ви з ними часто зустрічаєтеся, буваєте у них, а вони у вас. Всі решта — незнайомі!

Інсценізація казки «Семеро козенят»

Гра «Знайди помилку»

1 слайд - не сунь у вуха, ніс сторонні предмети

2 слайд. - в ліфт з незнайомцями не заходь

3 слайд - не грайся на вулиці пізно, злочини частіше відбуваються в темний час доби

4 слайд - на будівництвах працюють, а не грають - лише дурні діти про це не знають

5 слайд - не треба чіпати просто так бродячих кішок і собак

6 слайд - не стій під деревом в грозу

9 с слайд - за буйки НЕ запливати

10 слайд - не топи іншого, можна потонути в річці

11 слайд - близько стічної труби не купайтеся

12 слайд - Не можна кататися по льоду на річці / на ковзанці /

13 слайд - не грайся з гострими предметами

14 слайд - не бери провід мокрою рукою

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Вийшла дівчинка із двору,

Ручки підняла угору,

Ручки відвела у бік,

Ще й підскочила: скок – скок.

Незнайомець підійшов,

Каже: «Іграшку знайшов».

Незнайомцю ти не довіряй,

А швидше, швидше тікайте.

На місця сідайте.

Місто«КАЗКОВІ ГЕРОЇ»

Музична заставка.

1 ведучий. Діти, ви знаєте багато казок. Але зараз вам треба згадати казки, де порушення БЖ призвело до сумних наслідків. Пояснити чому. На це завдання командам дається 2 хвилини, після чого капітани відповідають.

"Колобок" "Пригоди Буратіно" "Червона Шапочка" надмірна довіра до незнайомців
"Вовк і семеро козенят" не відкривайте двері чужим
"Сестричка Оленка та братик Іванко", «Гуси-лебеді» слухай старших, правила гігієни
"Спляча красуня" будь обережний з колючими і ріжучими предметами
"Сніжна королева" не можна чіплятися до транспорт, викрадання дитини

2 ведучий. Поки команди виконують завдання ми з вами пограємо в гру «Казкові герої»

* Який казковий персонаж порушив відразу два заповіді ОБЖ, про які речі, нагадувала мама: йти по знайомій стежці, нікуди не згортати; не вступати в розмови із сторонніми.

* Хто з казкових героїв зробив відразу кілька помилок, неможливих для розвідників і знавців ОБЖ: зайшов в чужий будинок, сидів там, їв з чужої посуду, спав на чужому ліжку?

* Який казковий герой звернув з прямої дороги до школи і залишився неосвіченим?

Чим Малюк вилікував Карлсона?

* Яке правило особистої гігієни не дотримувався герой казки «Мойдодир»?

* Які правила гігієни порушила Маша з казки «Три ведмеді»?

* В якій казці царівна померла через отруєний яблука?

* Куди потрапили осколки льоду Каю у казці «Снігова королева»?

* У кого перетворився один з героїв казки після того, як попив брудної води з калюжі?

* В якій казці один з героїв був сліпим, а інший - кульгавим?

Місто«У ПРИРОДІ»

(Звуки природи)

1 ведучий. Хіба в лісі чи степу можна знайти щось їстівне? Так! Це ягоди, горіхи, гриби, їстівні частини рослин.

2 ведучий. Природа України багата на різноманітні рослини. Ягоди дуже смачні і корисні для здоров'я. Серед багатьох грибів і ягід, які зустрічаються у лісах і степах, є чимало отруйних. Отруєння грибами особливо небезпечне!!!

1 ведучий. Щоб запобігти отруєнню, ніколи не їжте та навіть не куштуйте дикорослих ягід, плодів, кореневищ, якщо не впевнені, що вони їстівні. Про це попереджає Київський міський центр здоров'я.

2 ведучий. При перших проявах отруєння відразу ж зверніться за кваліфікованою медичною допомогою

Учень.

Ще дріма в кущі зайча, ще тетеруки мовчать.

Сняться сойці і синиці учорашні полуниці.

Он високо у дуплі совенята сплять малі.

Сплять осики і дуби. Сплять усі, лише гриби

Між кущів — то там, то тут —

Так і знай — ростуть, ростуть...

“Правила поведінки у надзвичайних ситуаціях” - презентація

2 ведучий. Якщо знати правила поведінки в надзвичайних ситуаціях, то можна зберегти своє здоров'я та здоров'я своїх рідних.

Отже перед нами вибір: знати, чи ні? Вибір того, як діяти в тій чи іншій ситуації.

Д/ Гра: « Збери та назви гриби»

1 ведучий. Не меншунебезпеку для здоров’я людини становлять отруєння продуктами харчування, водою, перш за все в теплу пору року.

2 ведучий. Харчові отруєння — це тяжкі захворювання системи травлення й усього організму. Причиною їх виникнення є порушення правил гігієни — брудні руки, фрукти й овочі, уживання несвіжих харчових продуктів, отруйних грибів і рослин.

1 ведучий. Слово «гігієна» означає здоровий спосіб життя. А однією з найголовніших вимог гігієни є чистота. Народна мудрість каже: «Чистота - запорука здоров'я». Чистота потрібна, щоб перемагати небезпечних ворогів людини - збудників хвороб. Бактерії - живі істоти, яких ми не бачимо неозброєним оком. їх багато у воді, ґрунті. Вони потрапляють на руки разом із брудом. Отже, щоб бути здоровим, треба щодня бути чистим і охайним.

Учень.Про чистоту, хто всюди дбає,

Завжди здоров'я добре має.

І настрій в того просто гарний,

І в світі він живе не марно.

Місто«СЛУЖБИ ДОПОМОГИ»

Звучить пісня «Швидка допомога» Н. Карп

2 ведучий. Служби допомоги в небезпечних ситуаціях.

Від того, як швидко та оперативно ти повідомиш відповідні служби захисту, залежить твоє життя й здоров’я. Телефонувати слід не тільки у тих випадках якщо тобі загрожує небезпека, а й у випадках, якщо небезпека загрожує іншим, чи ти став свідком подій. Вчасно викликавши відповідну службу, можна попередити небезпечну ситуацію.

1 ведучий. Робота спеціальних служб захисту і порятунку — допомагати людям у небезпечних ситуаціях.

Проте пам’ятай, що безпідставно викликати служби порятунку не можна, адже в цей час комусь може дійсно необхідна допомога.

Звучить сирена служби допомоги.

Номери телефонів рятувальних служб:

Пожежно-рятувальна служба — 101. Телефонуй за цим номером при пожежі.

Міліція — 102. Телефонуй у випадках крадіжок, нападів, бійок, домагань незнайомих людей, дорожньо-транспортних пригод, виявленні слідів кримінальних злочинів.

Швидка медична допомога — 103. Телефонуй у випадках, пов’язаних із захворюваннями, травмами, укусами тварин, а також при погіршанні самопочуття сторонніх людей.

Аварійно-газова служба — 104. Телефонуй за цим номером, якщо ти відчув запах газу в приміщенні або на вулиці.

Служба спасіння - 112

«У разі небезпеки»Команди отримають конверти у яких по 3 надзвичайні ситуації. Ви повинні дати поради, дії у тій чи іншій ситуації, та пояснити їх.

1 команда: у квартирі відчувається запах газу;

хтось намагається проникнути в оселю;

людина знепритомніла на вулиці;

2 команда: із вікна сусідньої квартири йде дим;

дитина відстала від батьків у метро;

у транспорті знайдено невідомий пакет

звучить пісня

ГРА «Вгадай і подзвони » (з глядачами)

Я читаю отрывкииззнакомыхсказок, а выопределите, какой номер телефонанадоназвать.

А рядом бегемотики, схватились за животики,

У них, у бегемотиков, животики болят. (103)

Я кровожадный, я беспощадный

Я злойразбойникБармалей

И мне не надо, нимармелада, нишоколада

А только маленьких, да маленьких детей( 102)

Тили бом, тили бом

ЗагорелсяКошкиндом…. (101)

Чтослучилось, на вокзале

Плачетмальчик-летпяти

Потерял он маму в зале

Кактеперьее найти ( 102)

Місто«Не знаючи броду, не лізь у воду»

2 ведучий. На стенді назви надзвичайних ситуацій. Ви повинніпротягом 3 хвилин найти якомога більше правил безпечної поведінки в різних ситуаціях: вдома, на вулиці, на природі ...

Не залишай без нагляду ввімкнені електроприлади.

Чи не суши волосся над газовою плитою.

Не грайся з сірниками.

Чи не висмикувати вилку з розетки за провід.

І не відкриєш двері незнайомцям.

Не ходи по льоду.

Переходь дорогу на зелене світло світлофора.

Не їж незнайомі гриби, ягоди.

Не грайся на проїжджій частині дороги.

Користуйся переходом.

Не бери і не принось додому незнайомі предмети.

Чи не дратуй собак.

Вирушаючи до одного, повідом батькам.

Не втикай голки в крісло.

Будь обережний з ліками.

У вагоні не притулялись до дверей.

Чи не висовуйся у вікно.

Не заходь у ліфт з незнайомими людьми.

Не чіпай оголені дроти руками.

Не кидайте гострі предмети без нагляду.

Не сунь у вуха, ніс сторонні предмети

Не грайся на вулиці пізно

За буйки НЕ запливати

Близько стічної труби не купайтеся

Місто«На пляжі»

Пісня «Море, море» Ю. Антонов1 ведучий. На нашій планеті завжди є можливість опинитисьу воді: вона покриває 71 відсоток поверхні земної кулі.

Нещасні випадки відбуваються найчастіше при порушенні заходів безпеки на воді.

2 ведучий. Останнім часом усе більшу популярність набуває підводний спорт. Купивши дихальну трубку, маску і ласти, деякі плавці починають самостійно освоювати техніку підводних занурень, займатися підводним полюванням, фотографуванням і ті. Часто такі заняття закінчуються трагічно.

1 ведучий. Частою причиною загибелі у воді також є перевтома, перегрівання, переохолодження, алкогольне сп'яніння та інше. Особливу тривогу викликає обставина, що серед потопаючих - четверту частину складають діти до 16 років.

2 ведучий. Команди вам завдання становити відповідність в діях з порятунку при аварії корабля:

Не пливи рукою

Маші голосніше

Кричи за судном

Непотрібні предмети надії

Не втрачай викинь

Бережи одяг

Не скидай сили

Вікторина.(Глядачі)

1. В яких місцях можна купатися? (У спеціально відведених для купання місцях, на пляжах)

2. Хто самий уважний на пляжі? (Рятувальник)

3. Як далеко можна запливати в організованих місцях купання? (Буйки)

4. Протягом якого часу слід перебувати у воді? (Не більше 10-15 хвилин, при переохолодженні можуть виникнути судоми)

5. Що потрібно робити, якщо у воді звело ногу? (Вколоти гострим предметом, вщипнути якомога сильніше зведену судомою ногу)

6. Які небезпеки підстерігають при стрибках і пірнанні в невідомому місці? (Можна вдаритися головою об грунт, корч, палю, заплутатися в водоростях та ін.)

7. Що повинен обов'язково надіти на себе людина, що виходить в човні на водойму? (Рятівний жилет)

8 . Для чого в човні може стати в нагоді банку? (Черпати воду)

9. Чим повинно бути обладнане судно, на якому ви збираєтеся вийти в плавання? (Рятувальний круг, рятувальні жилети, весла, черпак для відливу води)

10. Якщо ви побачили, що тоне людина, ваші дії? (Викликати рятувальників, привернути увагу оточуючих)

2 ведучий.Найголовніше, щоб ви зрозуміли, що багато нещасні випадки можна запобігти, дотримуючись самі елементарні правила безпеки.

Місто«НОВИНИ»

Звучить музика з програми «Новини»

1 ведучий. Постійне користування мобільним телефоном підвищує на 50% ризик розвитку злоякісних пухлин слинних залоз.

2 ведучий. Суперечки про шкідливість випромінювання мобільного телефону для здоров`я людини тривають вже давно.

1 ведучий. Надто ризикують захворіти раком ті користувачі мобільних телефонів, що мешкають у сільській і віддаленій місцевості. Це зумовлено тим, що вони мусять користуватися потужнішими пристроями, які мають більше випромінювання, ніж ті, якими користуються мешканці великих міст.

2 ведучий. Шведські вчені з університету Оребро повідомляли раніше про те, що використання мобільного телефону протягом десяти й більше років суттєво збільшує ризик пухлин головного мозку - гліоми й невріноми слухового нерва. Досліджень останніх років засвідчують, що підвищений ризик захворіти на рак для користувачів мобільного зв`язку . Як вберегтися?

1 ведучий. Сформульовано основні поради безпечного користування "молільниками". Ось деякі з них:

1) Користуватися мобільним телефоном тільки в екстрених випадках. Адже діти до 12-річного віку є групою підвищеного ризику, бо їхня нервова система та мозок найчутливіші до впливу електромагнітних хвиль.

За даними Міжнародного союзу телекомунікації, наприкінці минулого року на планеті нарахували 3,3 мільярди користувачів мобільного зв'язку - це половина населення Землі. А підлітки, поза сумнівом, є найбільшими аматорами мобільних іграшок.

2) Тримайте мобільний телефон на відстані 1 метра від тіла та за можливості не користуйтеся навушником

Тривала дія хвиль навіть слабкої потужності може навіть сприяти передчасному старінню людини"

3) Не телефонуйте в автомобілі під час руху і коли є слабке покриття. В цей час телефон працює на повну потужність, тому його "хвилювання" - найбільші.

Грицева лічилка.

Не вмикай на кухні газ – РАЗ,

Не клади в запіч дрова – ДВА,

В лісі сірників не три – ТРИ,

Не лишай вогонь в квартирі – ЧОТИРИ,

Не лягай при свічці спати П’ЯТЬ,

Іскра впала на підлогу – погасіть – ШІСТЬ,

Зачиніть вікно, коли в небі грім – СІМ,

У грозу під деревом не стійте в лісі – ВІСІМ,

Сірником не забавляйтеся, знічев’я – ДЕВ’ЯТЬ,

Пам’ятайте всі, про що в лічилці йдеться – ДЕСЯТЬ.

Учень. Любіть себе і інших поважайте,

Своє життя й здоров’я бережіть.

І правильну дорогу обирайте,

Якщо бажаєте до старості дожить.

Собі і іншим не бажайте зла.

І в темряві ніколи не блукайте,

А з друзями старайтеся іти.

І людну вулицю чи стежку обирайте,

Своє життя й здоров’я бережіть!

Пісня « Бажаємо, щоб ви всі були здорові» Є. Ваєнга

Заключне слово. Сьогодні ви побачили - як важливо додержуватися основних правил безпеки життєдіяльності. Я хочу побажати всім щоб ніяких надзвичайних ситуацій не трапилося у нашому житті.

Пам’ятайте, що ваше життя і здоров’я є найважливішим для нас. Будьте завжди обачними і обережними, бережіть своє життя!

(кожна група отримує пам’ятку)

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.