Галереї "Я - творча особистість (додаток)"

Я - творча особистість

Виховну годину підготувала й провела вихователь екіпажу «Хвиля» Остапенко Т.В.

Мета: Виявити позицію вихованців стосовно питання значущості кожного з них в сучасному світі; сприяти подальшому формуванню соціально активного громадянина з почуттям відповідальності за себе; допомогти підліткам усвідомити, що від їх конкретних творчих дій залежить особисте благополуччя; виховувати відповідальність за себе; розвивати творчі здібності дітей.

Хід виховної години

Вступне слово вихователя: Основні напрямки освіти в Україні вимагають створення школи,важливим завданням якої є розвиток високоінтелектуальної,свідомої, творчої особистості.

Згідно з Національною доктриною розвитку особистості (творчої), одним із пріоритетних напрямків державної політики є естетичне виховання.

Особлива відповідальність за формування естетичного і емоційного розвитку творчої висококультурної людини покладається на заняття навчанню мистецтву малюнка, живопису, ліплення, декоративного-прикладного мистецтва, танцю, співу, декламування віршів, вишивка , робота з папером, картоном, з бісером і іншими матеріалами.

Вихователь: -А зараз даю,діти, вам усне завдання, подумати,чи кожний із вас є творчою людиною , творчою особистістю( на роздум дається 3-5 хв.)

- А краще буде коли ви свої думки відобразити на папері, тому, вам роздається анкета.

Анкета-тест.

1. Чи любиш ти школу ?

А) дуже люблю;

Б) трішки люблю;

В) не люблю;

2. Як тебе сприймають однокласники?

А) добре;

Б)ніхто особливо не цікавиться мною;

В)маю багато друзів;

Г)більшість однокласників не хочуть, щоб я був з ними в одному класі;

3. Як ти оцінюєш свій клас , групу?

А) клас, група дружні;

Б) не дуже дружні;

В) зовсім не дружні;

4.Як ти вважаєш, чи творчий твій клас, група?

А) так;

Б) ні;

5. Чи приймаєш ти участь в виховних заходах, в позакласних заходах?

А) так;

Б)ні;

В)я не хочу,щоб проводились якісь заходи,бо не братиму участі;

Г) люблю приймати участь;

6.Твоя позиція:(поясни)

Чи творча ти особистість?

(Відповіді підкреслити).

Кожен вихованець в своїй анкеті пояснює чому він вважає себе творчою особистістю.

Зібрали анкети-тести для подальшого обговорення, роздумів співбесіди з вихованцями групи «Хвиля»

Підсумок роботи.

Всі ви попрацювали активно, творчо. З великою відповідальністю віднеслись до виховного заходу. Кожен з вас повинен усвідомити , що творчою особистістю можна себе назвати лише тоді , коли ви будете жити, вчитися, працювати, дотримуючись таких ідей:

1.Любов до рідної землі та свого народу.

2. Любов до батьків , пошана звичаїв , традицій рідного народу.

3.Бажання власною працею, розумом і силами примножувати багатство держави,творчо трудитися для її процвітання.

4.Гордість за багатство культури свого народу, художньо-естетична вихованість.

5.Висока моральність, повага до народної моралі й етики.

6. Усвідомлення громадянської відповідальності.

Ось такі ідеї являються складовою частиною того,що становить національну свідомість українця та його творчу особистість.

Працюючи з вихованцями по даній темі я кожен раз доводжу, що в їх серцях живе готовність докладати власні зусилля для зміцнення свого народу і України .

А така готовність – одна з найголовніших рис національної самосвідомості , щоб бути творчою особистістю.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.