Галереї "Я - творча особистість (додаток)"
Я - творча особистість
Виховну годину підготувала й провела вихователь екіпажу «Хвиля» Остапенко Т.В.
Мета: Виявити позицію вихованців стосовно питання значущості кожного з них в сучасному світі; сприяти подальшому формуванню соціально активного громадянина з почуттям відповідальності за себе; допомогти підліткам усвідомити, що від їх конкретних творчих дій залежить особисте благополуччя; виховувати відповідальність за себе; розвивати творчі здібності дітей.
Хід виховної години
Вступне слово вихователя: Основні напрямки освіти в Україні вимагають створення школи,важливим завданням якої є розвиток високоінтелектуальної,свідомої, творчої особистості.
Згідно з Національною доктриною розвитку особистості (творчої), одним із пріоритетних напрямків державної політики є естетичне виховання.
Особлива відповідальність за формування естетичного і емоційного розвитку творчої висококультурної людини покладається на заняття навчанню мистецтву малюнка, живопису, ліплення, декоративного-прикладного мистецтва, танцю, співу, декламування віршів, вишивка , робота з папером, картоном, з бісером і іншими матеріалами.
Вихователь: -А зараз даю,діти, вам усне завдання, подумати,чи кожний із вас є творчою людиною , творчою особистістю( на роздум дається 3-5 хв.)
- А краще буде коли ви свої думки відобразити на папері, тому, вам роздається анкета.
Анкета-тест.
1. Чи любиш ти школу ?
А) дуже люблю;
Б) трішки люблю;
В) не люблю;
2. Як тебе сприймають однокласники?
А) добре;
Б)ніхто особливо не цікавиться мною;
В)маю багато друзів;
Г)більшість однокласників не хочуть, щоб я був з ними в одному класі;
3. Як ти оцінюєш свій клас , групу?
А) клас, група дружні;
Б) не дуже дружні;
В) зовсім не дружні;
4.Як ти вважаєш, чи творчий твій клас, група?
А) так;
Б) ні;
5. Чи приймаєш ти участь в виховних заходах, в позакласних заходах?
А) так;
Б)ні;
В)я не хочу,щоб проводились якісь заходи,бо не братиму участі;
Г) люблю приймати участь;
6.Твоя позиція:(поясни)
Чи творча ти особистість?
(Відповіді підкреслити).
Кожен вихованець в своїй анкеті пояснює чому він вважає себе творчою особистістю.
Зібрали анкети-тести для подальшого обговорення, роздумів співбесіди з вихованцями групи «Хвиля»
Підсумок роботи.
Всі ви попрацювали активно, творчо. З великою відповідальністю віднеслись до виховного заходу. Кожен з вас повинен усвідомити , що творчою особистістю можна себе назвати лише тоді , коли ви будете жити, вчитися, працювати, дотримуючись таких ідей:
1.Любов до рідної землі та свого народу.
2. Любов до батьків , пошана звичаїв , традицій рідного народу.
3.Бажання власною працею, розумом і силами примножувати багатство держави,творчо трудитися для її процвітання.
4.Гордість за багатство культури свого народу, художньо-естетична вихованість.
5.Висока моральність, повага до народної моралі й етики.
6. Усвідомлення громадянської відповідальності.
Ось такі ідеї являються складовою частиною того,що становить національну свідомість українця та його творчу особистість.
Працюючи з вихованцями по даній темі я кожен раз доводжу, що в їх серцях живе готовність докладати власні зусилля для зміцнення свого народу і України .
А така готовність – одна з найголовніших рис національної самосвідомості , щоб бути творчою особистістю.
Коментарi