Брейн-ринг «Наша безпека »

Виховний захід провели педагоги-організатори Тодорова Т.М. та Довалюк Н.С.

Мета: Стимулювати пізнавальну діяльність учнів, вміння діяти в надзвичайних ситуаціях, приймати відповідальні рішення на основі набутих знань та власного досвіду.Розвивати мислення, мовлення, спостережливість, пам`ять, формувати комунікативну та життєву компетентності учнів.Виховувати відповідальне ставлення до власної безпеки, бажання самостійно працювати, уміння працювати в групі.

Обладнання: кросворд, відеоролики.

Хід заходу

Ведуча:Леонардо да Вінчі написав: «Пам’ятай! Життя є дар,

І той, хто його не цінує,

Цього дарунку не заслуговує».

І, дійсно, найцінніше, що є у людини – це її життя. Воно дається їй тільки раз і кожній своє: довге чи коротке, неповторне і звичне, радісне і сумне, солодке, як мед і гірке, як полин, воно триває лише від народження до смерті, і його не можна прожити двічі. Отож, життя своє потрібно любити, цінувати і боронити від усього лихого. І в цьому вам допоможуть знання правил безпеки життєдіяльності.

Ведуча: Ви вже знаєте, щобезпека — це коли нічого не загрожує життю і здоров’ю, а небезпека — ситуація, коли щось або хтось може тобі зашкодити.

Щоб убезпечитися, треба вміти розпізнавати небезпеки, знати причини їх виникнення та способи захисту. Упевненість у собі, сміливість, обачність допоможуть уникати небезпечних ситуацій.

Ведуча: Починаючи з того моменту, як дитина робить перші кроки, вона зазнає впливу небезпечних факторів. Небезпеки підстерігають дитину практично на кожному кроці – удома небезпека йде від електричних, газових приладів, пустощів із сірниками, на вулиці – необережність на дорозі, використання піротехнічних, вибухонебезпечних предметів і та ін. може призвести до біди.

Ведуча:Пам’ятай! Твоє здоров’я і життя залежать не тільки від знання правил безпечної поведінки, а найголовніше — від їх виконання в будь-яких ситуаціях.

Ведуча: А для закріплення цих знань ми проведемо брейн-ринг «Наша безпека».Дляпочатку ми дізнаємосьназви наших команд. А для цьогоскладіть з букв назвукоманди.

Рятівники

Помічники

1. Конкурс «Розминка»

На цій станції діти відповідають на запитання, які стосуються правил безпеки життєдіяльності.
За кожну правильну відповідь нараховується - 1 бал.
1. Що використовують для гасіння пожежі? (Вогнегасник).
2. Чи можна водою гасити вогонь, який виник від спалаху телевізора? (Ні)
3. Де повинні знаходитись всі пожежонебезпечні речовини? (У недоступних для дітей місцях).
4. Скільки букв у слові "пожежа"? (6 букв)
5. Якщо виникла пожежа у домі, за яким номером слід викликати пожежних? (101)
6. Що треба робити, коли пожежа невелика? (Гасити самому)
7. Як вибратися із дому, коли багато диму? (Повзком)
8. Чи можна залишати без догляду увімкнені електроприлади? (Ні)
9. Скільки складів у слові "Вогонь"? (2)
10. Чи можна користуватися відкритим вогнем, відвідуючи горища чи підвали? (Ні)
11. Для чого слід закривати рот і ніс вологою тканиною, коли вибігаєш з палаючого будинку? (Щоб не обпалити обличчя)
12. Чи можна лити у вогонь легкозаймисті рідини? (Ні)
13. Дим від пожежі підіймається вгору чи опускається вниз? (Вгору)
15. Чи можна вмикати в розетку зразу кілька електроприладів? (Ні)
16. Якщо сильно пахне газ в квартирі, за яким номером викликати допомогу? (04)

2. Конкурс «Розпутай клубок та прочитай фразу» (на швидкість). Хто швидше виконає тому 5 балів.

/Files/photogallery/732/IMG_20150322_151108.jpg

(Не той пропав, хто в біду попав, а той пропав, хто духом занепав)

(Здоров`я- це стан фізичного, духовного, соціального благополуччя, а не відсутність хвороб чи фізичних вад)

3. Конкурс «Відгадай кроссворд». По черзі буду задаватипитання командам. Хто правильно відповість 1 бал.

1. Пристрій, за допомогою якого пожежники гасять вогонь (вогнегасник).

2. Прилад, який працює від електромережі (електричний).

3. Пристрій, за допомогою якого пожежники можуть дістатися місця пожежі в багатоповерховому будинку (драбина).

4. Заклад, де можна придбати медичні препарати (аптека).

5. Перелом кінцівок, без пошкодження поверхні шкіри (закритий).

6. Травма, яку людина може отримати від вогню чи окропу (опік).

7. Надзвичайна ситуація, коли спостерігається неконтрольований процес горіння (пожежа).

8. Людина, яка здійснює кваліфіковану медичну допомогу (лікар).

9. Пошкодження , яке людина може отримати під час падіння (травма).

/Files/photogallery/732/IMG_20150322_151259.jpg

4. Конкурс «Чорна скринька»

По черзі витягуєте з скриньки завдання і зачитуєте його. За правильну відповідь 5 балів.

1. Визначити, що сталося з потерпілим, коли у нього такі симптоми: відчуття жару, сльозотеча, біль у животі, нудота, блювання, розлад шлунка, різка слабкість, головний біль? (Отруєння)

2. Визначити, що сталося з потерпілим, коли у нього такі симптоми: сонливість, нездужання, головний біль, дихання утруднюється, хворий непритомніє, пульс підвищується.

5. Конкурс «Склади пам’ятку»

Необхідно скласти пам’ятку поводження, команді «Рятівники» на воді та біля водоймищ, а команді «Помічники» під час пожежі.

6. Конкурс «Перша допомога». Зачитую певну ситуацію, а ви повинні запропонувати першу допомогу.

1. Людина впала на вулиці і дістала травму в ділянці передпліччя з ушкодженням м‘яких тканин і судин. Із рани пульсуючим струменем виділяється кров яскраво-червоного кольору. Ваші дії.

( перетягти жгутом, поясом вище рани і визвати швидку допомогу)

2. Машина випадково збила необережного перехожого. Потерпілий скаржиться на біль у правій нозі. Сам підвестись не може. В ділянці вище коліна спостерігається припухли вість, відмічається хрусткіт кісток та їх рухливість, яка перша допомога?

(Накласти шину, доску, рівну річ, підв’язати ногу з двух сторін, викликати швидку допомогу)

7. Конкурс «Відгадайте слово».

Треба вгадати слово із завдань, вибираючи необхідні виділені букви з розгаданих слів

1. Письмове поздоровлення на свято (Листівка) – 4 буква - Т

2. Біда, яка виникає через необачне поводження з сірниками (Пожежа) – 4- Е

3. Місце, де ходять люди і їздять машини(Вулиця) – 3 - Л

4. Напис, за яким можна знайти людину в місті чи селі? (Адреса) - 4 - Е

5. Кабіна, що піднімає людей у багатоповерховому будинку (Ліфт) – 3 - Ф

6. Він складається із цифр і є на будинках та на дверях квартир (Номер) – 2 - О

7. Гучний звук, за допомогою якого можна привернути увагу, позвонивши до квартири (Дзвінок) – 5-Н

8. Гра«Так чи ні». Якщо правильна відповідь відповідає «так», якщо неправильна – «ні». За правильну відповідь 1 бал. (Один учасник з команди).

1. Чи можна перебігати дорогу перед машинами, що рухаються? (ні)

2. Переходити дорогу потрібно на червоне світло світлофора?(ні)

3. Не можна гратися на дорозі в ігри? (Так)

4. Не можна виходити на дорогу із – за машин, що стоять? (так)

5. Не можна ходити тротуарами чи пішохідними доріжками? (ні)

6. Переходь дорогу лише у дозволених місцях.(Так)

7. Не можна переходити дорогу на зелене світло світлофора(ні)

8. На пішохідних дорожках тримайся правої сторони (так)

9. Конкурс «Складіть алгоритм дій у надзвичайній ситуації». За найбільш повну відповідь 5 балів.

Перевірте себе, переглянувши відповідний відеоролик.

А- «Витік газу».

Б- «Допомога людині при ураженні електричним струмом».

Педагог-організатор:

Отож запам’ятайте, діти,

Що мить безцінно дорога.

Що нам дано не просто жити –

Не просто так горить зоря.

Кожна утрачена хвилина –

Ой, як важлива у житті

На жаль, не позбираєш днини,

Отак змарновані в путі.

Людське життя – це найсокровенніший дар Божий. Воно дорожче за всі цінності земні і небесні. Тож любімо, цінуймо, бережімо його.

/Files/photogallery/732/IMG_20150322_151150.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.