Схема психологічного аналізу уроку

Психологічний аналіз уроку включає наступні аспекти:

1.Наявність психологічної мети уроку.
2. Психологія навчання. Мотивація через:


- постановку мати (зв'язок з майбутніми завданнями);
- формування асоціативного ряду (зв'язок з попередніми завданнями);
- побутову мотивацію (де в житті застосовуються дані знання).
3. Психологія научіння. Установки на :
- увагу;
- розуміння;
- застосування;
- запам'ятовування.


4. Опора на різні види пам'яті :


- образну;
- вербально-логічну;
- емоційну.
5. Врахування індивідуальних особливостей учнів:
- знання психофізіологічних особливостей учнів;
- врахування гендерних відмінностей.
6. Особистісно-орієнтований підхід (за Й.Д. Бехом, С.І. Подмазіним, І.С. Якиманькою):
- розуміння дітей;
- визнання дітей;
- прийняття дітей;
- співпереживання (емпатія);
- цінування.

7. Методи прийоми:


- діалог;
- пролог;
- ігрові й рефлексійні;
- педагогічна підтримка;
- створення ситуації успіху;
- створення ситуації індивідуального й колективного вибору.


8. Формування механізмів самостійної роботи.


- самонавчання;
- самовиховання;
- самоспостереження;
- саморегуляція;
- самооцінка.


9. Психологічний клімат під година уроку:

- групова згуртованість ;
- конфліктність у колективі;
- задоволеність роботою а уроці.


10. Стиль взаємин “вчитель - учень”:

- авторитарний;
- демократичний; - співробітництво.

11. Характер взаємин “учень-вчитель”:

- поважний;
- залежно-підлеглий;
- агресивний;
- доброзичливий;
- байдужий;
- неприязний.


12. Характер взаємин учнів на уроці:

- кооперація;
- конкуренція;

- відокремлення.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.