«ПАРТА ЗУСТРІЧІ ВИПУСКНИКІВ»

Вечір зустрічі з випускниками підготували й провели пед-організатори Довалюк Н.С. та Тодорова Т.М.

Під кожним словом в стовпчик написано:

під словом «ПАРТА» - привітай, поділись, пригадай.

Під словом «ЗУСТРІЧ» - згадай, запам’ятай, збережи.

Під словом «ВИПУСКНИКІВ» - висловись, всміхнись, вшануй.

Звучить Державний Гімн України.

Звучить пісня «Зелене жито…»

Учениця з хлібом говорить слова:

Олена П.Гостей дорогих ми вітаємо щиро,

Стрічаємо з хлібом, любов’ю і миром.

Хліб ясниться в хаті, сяють очі щирі,

Щоб жилось по правді, щоб жилось у мирі.

Прийміть хліб – сіль, шановні друзі,

Без нього свята в нас нема.

Бо хліб усьому є початок,

І є усьому голова.

(Вручає хліб одному з гостей свята).

Під мелодію діти танцюють вальс.

Виходять ведучі, учні свята.

Олена П. Не за синіми високими горами,

Не за дальніми глибокими морями,

А в селі казковім, мальовничім

Нас до себе рідна школа кличе.

Віктор М.Ми до неї поспішаєм радо,

Вчить вона нас розуму і правди,

І в сумні серця несе розраду,

А стурбованим дає пораду.

Анастасія С.Місяць лютий, у школі зустріч.

У книзі життя – наступний лист.

Дім наш знову усмішок повен,

Ви – його невмирущий зміст.

Володимир К. Як ми раді у світлу днину

Друзів знову своїх зустріти.

Рідна школо – шкільна родино!

Українського роду віть.

Вед(Зоя С.). Добрий день, дорогі наші друзі!

Вед(Ліля М.).Добрий день! Правда , чудова ця фраза?Вона нас зближує одразу.

Вед.Сьогодні доречно і навіть вчасно

Повинен у всіх будь чудовий настрій.

Упоравшись з ділом, хіба вам не варто

Зустрітися з піснею, хорошим жартом.

Вед. Зустріч з дитинством,зі шкільними роками – це приємні спогади,це для кожного із вас довгождане свято.Тож, приємної вам зустрічі.

Вед. У нас сьогодні незвичайний вечір –

Це свято дружби, урочистий звіт.

Прийміть же, друзі, теплий і сердечний

Учнівський щирий наш привіт!

Вед. У швидкоплинності часу зворушливою золотою симфонією завжди звучала для вас мелодія шкільного дзвоника. Ось і зараз, як відгомін далекого дитинства, в яке не можливо повернутися, він зновупрозвучить для вас.

( дзвенить дзвінок)

Вед. Ми знаємо, вам хочеться зустрітись

З учителями,вихователями, що вели ваш клас,

І успіхами з ними поділитись,

Й тривогами, що на душі у вас.

І про здоров’я щиро запитати,

І побажати радості й тепла.

Вед.Уклін земний усім їм передати,

Щоб доля в них щасливою була.

Ще хочеться, звичайно, пригадати

Історії веселі і сумні.

Вед. Зараз до вашої уваги сценка «Чемна Оля», може в цій сценки ви когось згадаєте.

Інсценізація «Чемна Оля»

Оля К.. Я дуже ввічлива і тихенька дівчинка!

Тільки не знаю, чому це на мене так сердяться в школі?

Та я ж не чіпаю нікого ніколи.

Ні з ким не сварюся, сиджу собі тихо.

А з цього виходить одне тільки лихо!

Оце я сказала — така в мене звичка, —

Що в Галі як мишачий хвостик косичка,

Що в Каті спідничка — неначе з рогожі,

Та ще й черевики на човники схожі,

Що в Тані волосся нечесане досі,

Що очі в Мар'янки маленькі та косі,

Що в зошиті Лесі самі тільки плями:

Напевне, бруднющими пише руками.

Я ж правду кажу їм... І що тут такого?

Та я не чіпаю ніколи нікого.

Сиджу собі тихо і в школі, і вдома,

І чом вони сердяться всі, невідомо!

Та й не винна я, що не вони, а я-я-я найкраща в світі!

Дідусь(Володимир К.). Дівчинко! А ти впевнена, що правду кажеш?

Оля К.. Я завжди правду кажу.

У мене цієї правди стільки набралось...

Хочете, й вам розповім?

У сусіда серед саду

Падав дощик з лимонаду

І надворі стало сухо...

У сусідки вчора з печі

Раптом азбука упала,

З'їла м'ясо, з'їла сало,

А тим часом до вечері

Два ведмеді — шусть у двері!

У ставку пірнала качка

Та й втонула, неборачка.

Правда, правда! Так і сталось!

Сто пожежних тут зібралось,

Воду решетом носили,

Наловили риби силу!

Дідусь. Що ти кажеш? В'януть вуха!

Оля. Хто не вірить — хай не слуха!

Та як мені можна не вірити? Я ж найрозумніша, найкрасивіша, найправдивіша дівчинка в усьому світі!

Вбігають дівчатка.

1-ша дівчинка(Валерія М.). Олю , пішли, поженемо гусей до річки!

Оля . Ще спіткнуся, я боюся!

Пожену гусей на річку —

Замочу свою спідничку.

А вона ж у мене найновіша!

2-га дівчинка(Ангеліна М.). То пішли хоч до кринички,

Принесемо мерщій водички!

Оля . Доки воду донесу —

Загублю свою красу.

1-ша дівчинка. Що ж, прощавай!

Коли так, то вибачай!

Нехороша в тебе вдача:

Чепурна ти, та ледача.

2-га дівчинка. Недарма про тебе слава,

Що пишаєшся, як пава.

Та один у пави хист —

Розпускати вміє хвіст.

Дівчатка біжать геть.

Оля (ображено).

І чого я їм не люба?

І чого напали всі?

Ну й нехай я буду пава:

Тільки б гарна та яскрава!

Щоб як я розкину пір'я,

Аж горіло все подвір'я.

Вед. Минають роки, але ми завжди згадуємо і все життя згадуватимемо шкільного вчителя, вихователя – вимогливого і, водночас, по-батьківськи доброго.

Це вони, навчили нас вмінню розумітипрекрасне, і палкої любові до своєї Батьківщини.

Вед. Схиляємо голови перед вами, Вчителі, Вихователі! Бо все добре, гуманне, що

світиться в душі будь-кого, все добре, мудре, світле, чисте –від Вас!

Вед. Народна мудрість каже: «Перший поклін віддай батькам своїм, вони тебе зростили. А другий – дай учителям, вони тебе навчили». Тож, шановні випускники, ви маєте зараз нагоду вшанувати своїх вчителів, висловити їм свою любов і повагу. Щиро запрошуємо вас привітати їх з цим прекрасним святом!

(Привітання від випускників)

Вед. А зараз «Прогноз погоди» на сьогоднішній вечір.

Вед. На нашому вечорі високий температурний режим гарного настрою і яскравих посмішок. Насувається циклон позитивних емоцій. Можливий південний вітер приємних спогадів, очікуються опади у вигляді сліз від радості зустрічі та гарячі рукостискання й обійми давніх друзів. Спонсор прогнозу погоди - наші відкриті серця.

Вед. Ми ж вас просим , ви не спіть !

Тупцюйте в залі і свистіть !

Весело відпочивайте,

Чудових артистів зустрічайте.

Вед. Зустрічайте героїнь «Кривого дзеркала» — «новых руських бабок». Сценка 1 (Виходять бабки зі шваброю, віником, відром, дзвенить шкільний дзвоник. Назустріч бабкам вибігають учні, які вибивають з рук їхні реквізити.) Ц в е т о ч е к(Дмитро Р.)Коридор вовремя перерви — зона високого ріска. Дєті — татаро-монгольская навала, зітруть з лиця землі — мокрого місця не зостанеться. (Починають прибирання і ведуть діалог.) М а т р о н а (Оксана П.)Слиш, Цвєточек, Петросян як взнає, шо ми, звьозди, поли моєм — не одобрить. Ц в є т о ч е к. Так тебе ж за язик ніхто не тягне. (Матрона наштовхується на банку з написом: «Коректор оцінок».) М а т р о н а. Ну шо за діти пішли? Стільки розплодилося вундеркіндів, шо не встигаєш прибрати (Відкриває банку, нюхає, відсахується). Цвєточек, ану нюхни, шо за пятновиводітєль.

Ц в є т о ч е к (нюхає). Нє, не знаю. У мене з хімії більше тройки не було, я фізкультуру любила.

М а т р о н а. То-то. я думаю, чого ти така тоща. Ц в є т о ч е к. На себе подивись. М а т р о н а. А шо тут дивитись. У мене в школі і фізкультури не було, бо без мата не можна лазити по канату, а я отлічалась високою культурою проізношенія. Ц в є т о ч е к Хватить тарабанити, пішли краще учительську помиємо. Сценка 2(На сцені — дві фігури: молодої вчительки і досвідченого вчителя. Бабки продовжують прибирання.) Ц в є т о ч е к. Я вчора свого внука інглішу вчила, а він ні в какую. Я йому й кажу, шо ним аж півсвіту розмовляє, а він мені: «Тобі шо, мало?» М а т р о н а. А я свого історії вчила. От він мене і пита: «Хто по національності Адам і Єва?». А я йому і кажу, що цигани, тільки вони бігають голі й босі, їдять одне яблуко на двох і при цьому кричать, що вони в раю. Ц в е т о ч е к. Треба спасати наших дітей від цієї науки. Он, дивись, шо ця наука з людями робить (Показує в бік фігур учителів). Ось, новенькая, старається, до діток тягнеться, а їй би на свіданія. Ой, що це? (Заглядає через плече учителя і читає). Коля — 100, Пєтя — 200, Ваня — 300. М а т р о н а. Що, зарплата? Ц в є т о ч е к. Нє, техніка читання. (Матрона підходить до фігури досвідченого учителя.) М а т р о н а. Так, шо тут? (Читає, збиваючись) Написати твір-мініатюру на 20 сторінок на тему: «Розвиток критичного сюрреалізму в творчості сучасних письменників з використанням аналітико-синтетичного способу та дедуктивно-індуктивного методу в світлі діалектико-матеріалістичного підходу до вивчення творчості в дусі реалістично- феміністичного бачення». (Цвєточек стоїть з відкритим ротом і хреститься.) Ц в є т о ч е к. Спокійно, Матрон, счас ми їх маленькоприберем, і вони знов стануть нормальними людьми. (Звучить повільна музика, бабки підходять до фігур учителів, опускають їм руки, стирають пил, поправляють зачіску, одяг і виносять.)

Вед. Дитинство – маленька безтурботна країна. Кожному з нас доводиться бувати в ній лише раз. І скільки б не шукали цю країну на карті – не знайдете.

Вед. До вашої уваги танець «Гномики», привіт з дитинства.

Звучить пісня К. Орбакайте «Губки бантиком»

Вед: А зараз в ефірі програма «Про життя». І тема нашої розмови«Школьныегодычудесные».

Вед: Дозвольте вас запитати:

- Як змінилася наша школа із тих пір, як ви покинули її стіни?

- Ким ви хотіли стати і ким стали? Чи збулись ваші мрії?

- Який епізод з вашого шкільного життя вам найбільше запам’ятався?

- В які азартні ігри ви грали на перервах?

- Хто був неформальним лідером у вашому класі?

- У кого ви б хотіли попросити вибачення і за що?

- Найкумедніша історія вашого шкільного життя.

(виступи випускників)

Вед. Продовжуємо нашу програму, в ефірі телепередача "Хто? Де? Коли?"

Запрошую вийти до парти спогадів по одному сміливому учню від випусків: ………

Вед. Ви маєте нагоду отримати оцінку від наших вчителів. Увага, запитання -

- Хто з учителів викладав у вас той чи інший предмет ?

Вед. Кожен учасник гри за 1 хвилину повинен заповнити таблицю.

- У таблиці вказано предмети потрібно написати напроти кожного прізвище учителя, який вів цей предмет. Хто напише швидше і правильніше, той і переміг.

Вед. Для вас і усіх присутніх музичний номер «Мій рідний край»

Вед: Ось і знову зібралась велика сім’я,

Знову школа усіх вас вітає

Шле привіт усім випускникам

Щастя й успіхів в праці бажає.

Звучить лірична музика , діти вітають випускників

Настя У. Літа, літа, чом ви не журавлі?

Чом вас не можна з вирію вернути?

Чом шкільні щасливі, добрі дні

За ці усі роки ніяк не можна вам забути.

Діана Т.Дорогі випускники школи

Прийміть вітання наші щирі,

Хай доля ваша розквіта

Нехай в здоров’ї, щасті, мирі

Рясні красуються літа.

Марина О.Нехай любов незгасно світить

Хай сонце радісно сія

Нині – для вас – пісні найкращі

І найласкавіші слова.

Вед. Сьогодні це дорослі люди, в яких за плечима досвід, стабільна робота, дорослі діти, внуки.

Вед. Я хочу запросити до парти спогадів наших випускників. Проведемо екзамен.

Випускники тягнуть білети.

Вед. Шановні школярі, ану відповідайте на оцінку:

1. Ваша улюблена казка, герої якої вам найбільше сподобалисьі запам'ятались з дитинства?

2. Що найбільше з того, що вчили вас у школі, пригодилося ваму житті?

3. Що найбільше допомагає вам виходити із складних життєвих ситуацій?

4. Чи пам'ятаєте ви своє перше побачення? Чи вірите у любовз першого погляду?

5. Чи вважаєте свій клас дружнім? Наведіть приклад.

( виступи випускників)

Вед.Вчителям своїм бажаєм ,

Щоб було порозуміння,

Щоб високим урожаєм

Проросло наук насіння!

Вед. А зараз до вашої уваги не менш популярні артисти. Зустрічайте бурхливими оплесками.

Сценка "Про Стецька"

Стецько(Качмар В.). А кажуть люди, що я дурний! Тю… І я кий це я дурний? Я вже восьмий годок у школу ходжу! А ще кажуть, що в мене не всі вдома! І правда, що не всі. Я ж зараз у школі, а вдома один батько! Якщо хочете знати, то я найкраще вчуся. Не вірите, га? Он, подивіться, одні перші номери!

(демонструє розгорнутий щоденник з одиницею)

Це не те, що в Уляни! Як не дев’ятий, то десятий, а то й самий останній дванадцятий! А я - перший!

(Виходить Уляна)

Уляна( Олена П.) - Що це ти про мене базікаєш? Ба, як запишався!

- А це кажу людям, що ти дівка хоч і файна, та до науки не гожа.

- Так це ж чому?

- А через те, що в твоєму щоденнику вчителі завжди останні місця пишуть. У хвості плетешся!

- У якому ще хвості? Що ти мелеш?

- А подивися! (показує щоденник, де велика червона одиниця) У мене завжди перші. Ага!..

- Ну і правда кажуть, що ти трохи того… Лоб великий, а ума….

- О! Бач! І ти на мій лоб задивилась! Бо й батько мого лоба не минає!

- А як це?

- Хе!.. Як та як… Ото якби тобі твій батько робив таке, як мій мені, то й ти розумнішою була б…

- То що ж він тобі робить?

- Ага, тобі скажи, то й ти захочеш.

-Ну, й не треба. (ображено відійшла)

- Гарна дівка… Пожалію вже. Так і буть. (смикає за рукав)Слухай!

- Ну-ну…

- Ото як мені наука в голову не лізе, то він мене лінійкою, та по лобі, та раз, та два!.. Та поміж вухами. Геть і лінійку, бувало, поб’є! Бач, (стукає по лобі)крепший за мої штани!

- А до чого ж тут штани!

- От нетямуща ти, Уляно! А до того, що мій батько каже, що я ото тільки штани протирати в школу ходжу. І скільки то я їх протер за вісім років?

- А ти полічи!

- І до біса цих пальців (рахує). Позаплутувалися…

- Ну що? Полічив?

- Мовчи, саме щитаю!

- То й мовчу!

- І мовчи! Сім!

- А чого це сім?

- Бо казали батько, що в мене сім п’ятниць на тиждень, а на кожну п’ятницю він мені нові штани купляє.

- То це треба аж за вісім літ!

- Яких ще літ? Літом – канікули! Я літом, щоб ти знала, в штанах не ходжу, в а в шортах. А на ставку пузо грію взагалі - в плавках!

- Ну ти й правда, розум!...

- А ти думала… Хе!..

- От і думала, що ти дурний!

- Я дурний?!

- Ти дурний!

- Я дурний?

- Ти дурний…

(тікають зі сцени)

Марія У. Не таке вже й погане життя,

Доки сонце із неба сміється.

Не таке вже погане життя,

Доки сяйво місячне ллється.

Анастасія С. Не таке вже погане життя,

Доки птахи у небі літають.

Не таке вже погане життя,

Коли діти ростуть – підростають.

Діана ТМабуть гарне у нас життя,

Якщо мрія може здійснитись.

Гарне все – таки, друзі, життя,

Якщо сон може мирний наснитись.

Віктор М. Гарне все–таки, друзі,життя,

Якщо думка в майбутнє несеться.

Гарне все –таки, друзі, життя,

Якщо пісня улюблена ллється.

Валерія М. Тепліше людині в дорогах важких,

В суворих краях від того,

Що десь на світі є рідний куток,Є дорога його школа.

Вед: Ну що ж, дорогі наші випускники, вчителі, вихователі, ми разом з вами

побували в країні дитинства з вашими спогадами, привітаннями, з нашими веселими піснями та танцями.

Вед. Усе мине. Та пам’ять не минає.

Тому на вечорі зустрічі випускників

Хай кожен із присутніх пригадає

Прекрасний час своїх шкільних років!

Вед: Шануйтеся, друзі на довгім віку

Вед: Прощайтесь в надії зустрітися знову

Вед: І хай, як сьогодні, завжди вам щастить

Вед: На добру і щиру розмову.

Вед: Шановні випускники! Урочиста частина нашого вечора завершена. Святкову програму підготували діти , а саме:

( імена дітей, як задіяні у програмі).

Далі в програмі таке довгожданне спілкування зі своїми учителями, вихователями, однокласниками.

Вед: На все добре!

Вед: До нових зустрічей!

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.