«ПАРТА ЗУСТРІЧІ ВИПУСКНИКІВ»
Вечір зустрічі з випускниками підготували й провели пед-організатори Довалюк Н.С. та Тодорова Т.М.
Під кожним словом в стовпчик написано:
під словом «ПАРТА» - привітай, поділись, пригадай.
Під словом «ЗУСТРІЧ» - згадай, запам’ятай, збережи.
Під словом «ВИПУСКНИКІВ» - висловись, всміхнись, вшануй.
Звучить Державний Гімн України.
Звучить пісня «Зелене жито…»
Учениця з хлібом говорить слова:
Олена П.Гостей дорогих ми вітаємо щиро,
Стрічаємо з хлібом, любов’ю і миром.
Хліб ясниться в хаті, сяють очі щирі,
Щоб жилось по правді, щоб жилось у мирі.
Прийміть хліб – сіль, шановні друзі,
Без нього свята в нас нема.
Бо хліб усьому є початок,
І є усьому голова.
(Вручає хліб одному з гостей свята).
Під мелодію діти танцюють вальс.
Виходять ведучі, учні свята.
Олена П. Не за синіми високими горами,
Не за дальніми глибокими морями,
А в селі казковім, мальовничім
Нас до себе рідна школа кличе.
Віктор М.Ми до неї поспішаєм радо,
Вчить вона нас розуму і правди,
І в сумні серця несе розраду,
А стурбованим дає пораду.
Анастасія С.Місяць лютий, у школі зустріч.
У книзі життя – наступний лист.
Дім наш знову усмішок повен,
Ви – його невмирущий зміст.
Володимир К. Як ми раді у світлу днину
Друзів знову своїх зустріти.
Рідна школо – шкільна родино!
Українського роду віть.
Вед(Зоя С.). Добрий день, дорогі наші друзі!
Вед(Ліля М.).Добрий день! Правда , чудова ця фраза?Вона нас зближує одразу.
Вед.Сьогодні доречно і навіть вчасно
Повинен у всіх будь чудовий настрій.
Упоравшись з ділом, хіба вам не варто
Зустрітися з піснею, хорошим жартом.
Вед. Зустріч з дитинством,зі шкільними роками – це приємні спогади,це для кожного із вас довгождане свято.Тож, приємної вам зустрічі.
Вед. У нас сьогодні незвичайний вечір –
Це свято дружби, урочистий звіт.
Прийміть же, друзі, теплий і сердечний
Учнівський щирий наш привіт!
Вед. У швидкоплинності часу зворушливою золотою симфонією завжди звучала для вас мелодія шкільного дзвоника. Ось і зараз, як відгомін далекого дитинства, в яке не можливо повернутися, він зновупрозвучить для вас.
( дзвенить дзвінок)
Вед. Ми знаємо, вам хочеться зустрітись
З учителями,вихователями, що вели ваш клас,
І успіхами з ними поділитись,
Й тривогами, що на душі у вас.
І про здоров’я щиро запитати,
І побажати радості й тепла.
Вед.Уклін земний усім їм передати,
Щоб доля в них щасливою була.
Ще хочеться, звичайно, пригадати
Історії веселі і сумні.
Вед. Зараз до вашої уваги сценка «Чемна Оля», може в цій сценки ви когось згадаєте.
Інсценізація «Чемна Оля»
Оля К.. Я дуже ввічлива і тихенька дівчинка!
Тільки не знаю, чому це на мене так сердяться в школі?
Та я ж не чіпаю нікого ніколи.
Ні з ким не сварюся, сиджу собі тихо.
А з цього виходить одне тільки лихо!
Оце я сказала — така в мене звичка, —
Що в Галі як мишачий хвостик косичка,
Що в Каті спідничка — неначе з рогожі,
Та ще й черевики на човники схожі,
Що в Тані волосся нечесане досі,
Що очі в Мар'янки маленькі та косі,
Що в зошиті Лесі самі тільки плями:
Напевне, бруднющими пише руками.
Я ж правду кажу їм... І що тут такого?
Та я не чіпаю ніколи нікого.
Сиджу собі тихо і в школі, і вдома,
І чом вони сердяться всі, невідомо!
Та й не винна я, що не вони, а я-я-я найкраща в світі!
Дідусь(Володимир К.). Дівчинко! А ти впевнена, що правду кажеш?
Оля К.. Я завжди правду кажу.
У мене цієї правди стільки набралось...
Хочете, й вам розповім?
У сусіда серед саду
Падав дощик з лимонаду
І надворі стало сухо...
У сусідки вчора з печі
Раптом азбука упала,
З'їла м'ясо, з'їла сало,
А тим часом до вечері
Два ведмеді — шусть у двері!
У ставку пірнала качка
Та й втонула, неборачка.
Правда, правда! Так і сталось!
Сто пожежних тут зібралось,
Воду решетом носили,
Наловили риби силу!
Дідусь. Що ти кажеш? В'януть вуха!
Оля. Хто не вірить — хай не слуха!
Та як мені можна не вірити? Я ж найрозумніша, найкрасивіша, найправдивіша дівчинка в усьому світі!
Вбігають дівчатка.
1-ша дівчинка(Валерія М.). Олю , пішли, поженемо гусей до річки!
Оля . Ще спіткнуся, я боюся!
Пожену гусей на річку —
Замочу свою спідничку.
А вона ж у мене найновіша!
2-га дівчинка(Ангеліна М.). То пішли хоч до кринички,
Принесемо мерщій водички!
Оля . Доки воду донесу —
Загублю свою красу.
1-ша дівчинка. Що ж, прощавай!
Коли так, то вибачай!
Нехороша в тебе вдача:
Чепурна ти, та ледача.
2-га дівчинка. Недарма про тебе слава,
Що пишаєшся, як пава.
Та один у пави хист —
Розпускати вміє хвіст.
Дівчатка біжать геть.
Оля (ображено).
І чого я їм не люба?
І чого напали всі?
Ну й нехай я буду пава:
Тільки б гарна та яскрава!
Щоб як я розкину пір'я,
Аж горіло все подвір'я.
Вед. Минають роки, але ми завжди згадуємо і все життя згадуватимемо шкільного вчителя, вихователя – вимогливого і, водночас, по-батьківськи доброго.
Це вони, навчили нас вмінню розумітипрекрасне, і палкої любові до своєї Батьківщини.
Вед. Схиляємо голови перед вами, Вчителі, Вихователі! Бо все добре, гуманне, що
світиться в душі будь-кого, все добре, мудре, світле, чисте –від Вас!
Вед. Народна мудрість каже: «Перший поклін віддай батькам своїм, вони тебе зростили. А другий – дай учителям, вони тебе навчили». Тож, шановні випускники, ви маєте зараз нагоду вшанувати своїх вчителів, висловити їм свою любов і повагу. Щиро запрошуємо вас привітати їх з цим прекрасним святом!
(Привітання від випускників)
Вед. А зараз «Прогноз погоди» на сьогоднішній вечір.
Вед. На нашому вечорі високий температурний режим гарного настрою і яскравих посмішок. Насувається циклон позитивних емоцій. Можливий південний вітер приємних спогадів, очікуються опади у вигляді сліз від радості зустрічі та гарячі рукостискання й обійми давніх друзів. Спонсор прогнозу погоди - наші відкриті серця.
Вед. Ми ж вас просим , ви не спіть !
Тупцюйте в залі і свистіть !
Весело відпочивайте,
Чудових артистів зустрічайте.
Вед. Зустрічайте героїнь «Кривого дзеркала» — «новых руських бабок». Сценка 1 (Виходять бабки зі шваброю, віником, відром, дзвенить шкільний дзвоник. Назустріч бабкам вибігають учні, які вибивають з рук їхні реквізити.) Ц в е т о ч е к(Дмитро Р.)Коридор вовремя перерви — зона високого ріска. Дєті — татаро-монгольская навала, зітруть з лиця землі — мокрого місця не зостанеться. (Починають прибирання і ведуть діалог.) М а т р о н а (Оксана П.)Слиш, Цвєточек, Петросян як взнає, шо ми, звьозди, поли моєм — не одобрить. Ц в є т о ч е к. Так тебе ж за язик ніхто не тягне. (Матрона наштовхується на банку з написом: «Коректор оцінок».) М а т р о н а. Ну шо за діти пішли? Стільки розплодилося вундеркіндів, шо не встигаєш прибрати (Відкриває банку, нюхає, відсахується). Цвєточек, ану нюхни, шо за пятновиводітєль.
Ц в є т о ч е к (нюхає). Нє, не знаю. У мене з хімії більше тройки не було, я фізкультуру любила.
М а т р о н а. То-то. я думаю, чого ти така тоща. Ц в є т о ч е к. На себе подивись. М а т р о н а. А шо тут дивитись. У мене в школі і фізкультури не було, бо без мата не можна лазити по канату, а я отлічалась високою культурою проізношенія. Ц в є т о ч е к Хватить тарабанити, пішли краще учительську помиємо. Сценка 2(На сцені — дві фігури: молодої вчительки і досвідченого вчителя. Бабки продовжують прибирання.) Ц в є т о ч е к. Я вчора свого внука інглішу вчила, а він ні в какую. Я йому й кажу, шо ним аж півсвіту розмовляє, а він мені: «Тобі шо, мало?» М а т р о н а. А я свого історії вчила. От він мене і пита: «Хто по національності Адам і Єва?». А я йому і кажу, що цигани, тільки вони бігають голі й босі, їдять одне яблуко на двох і при цьому кричать, що вони в раю. Ц в е т о ч е к. Треба спасати наших дітей від цієї науки. Он, дивись, шо ця наука з людями робить (Показує в бік фігур учителів). Ось, новенькая, старається, до діток тягнеться, а їй би на свіданія. Ой, що це? (Заглядає через плече учителя і читає). Коля — 100, Пєтя — 200, Ваня — 300. М а т р о н а. Що, зарплата? Ц в є т о ч е к. Нє, техніка читання. (Матрона підходить до фігури досвідченого учителя.) М а т р о н а. Так, шо тут? (Читає, збиваючись) Написати твір-мініатюру на 20 сторінок на тему: «Розвиток критичного сюрреалізму в творчості сучасних письменників з використанням аналітико-синтетичного способу та дедуктивно-індуктивного методу в світлі діалектико-матеріалістичного підходу до вивчення творчості в дусі реалістично- феміністичного бачення». (Цвєточек стоїть з відкритим ротом і хреститься.) Ц в є т о ч е к. Спокійно, Матрон, счас ми їх маленькоприберем, і вони знов стануть нормальними людьми. (Звучить повільна музика, бабки підходять до фігур учителів, опускають їм руки, стирають пил, поправляють зачіску, одяг і виносять.)
Вед. Дитинство – маленька безтурботна країна. Кожному з нас доводиться бувати в ній лише раз. І скільки б не шукали цю країну на карті – не знайдете.
Вед. До вашої уваги танець «Гномики», привіт з дитинства.
Звучить пісня К. Орбакайте «Губки бантиком»
Вед: А зараз в ефірі програма «Про життя». І тема нашої розмови«Школьныегодычудесные».
Вед: Дозвольте вас запитати:
- Як змінилася наша школа із тих пір, як ви покинули її стіни?
- Ким ви хотіли стати і ким стали? Чи збулись ваші мрії?
- Який епізод з вашого шкільного життя вам найбільше запам’ятався?
- В які азартні ігри ви грали на перервах?
- Хто був неформальним лідером у вашому класі?
- У кого ви б хотіли попросити вибачення і за що?
- Найкумедніша історія вашого шкільного життя.
(виступи випускників)
Вед. Продовжуємо нашу програму, в ефірі телепередача "Хто? Де? Коли?"
Запрошую вийти до парти спогадів по одному сміливому учню від випусків: ………
Вед. Ви маєте нагоду отримати оцінку від наших вчителів. Увага, запитання -
- Хто з учителів викладав у вас той чи інший предмет ?
Вед. Кожен учасник гри за 1 хвилину повинен заповнити таблицю.
- У таблиці вказано предмети потрібно написати напроти кожного прізвище учителя, який вів цей предмет. Хто напише швидше і правильніше, той і переміг.
Вед. Для вас і усіх присутніх музичний номер «Мій рідний край»
Вед: Ось і знову зібралась велика сім’я,
Знову школа усіх вас вітає
Шле привіт усім випускникам
Щастя й успіхів в праці бажає.
Звучить лірична музика , діти вітають випускників
Настя У. Літа, літа, чом ви не журавлі?
Чом вас не можна з вирію вернути?
Чом шкільні щасливі, добрі дні
За ці усі роки ніяк не можна вам забути.
Діана Т.Дорогі випускники школи
Прийміть вітання наші щирі,
Хай доля ваша розквіта
Нехай в здоров’ї, щасті, мирі
Рясні красуються літа.
Марина О.Нехай любов незгасно світить
Хай сонце радісно сія
Нині – для вас – пісні найкращі
І найласкавіші слова.
Вед. Сьогодні це дорослі люди, в яких за плечима досвід, стабільна робота, дорослі діти, внуки.
Вед. Я хочу запросити до парти спогадів наших випускників. Проведемо екзамен.
Випускники тягнуть білети.
Вед. Шановні школярі, ану відповідайте на оцінку:
1. Ваша улюблена казка, герої якої вам найбільше сподобалисьі запам'ятались з дитинства?
2. Що найбільше з того, що вчили вас у школі, пригодилося ваму житті?
3. Що найбільше допомагає вам виходити із складних життєвих ситуацій?
4. Чи пам'ятаєте ви своє перше побачення? Чи вірите у любовз першого погляду?
5. Чи вважаєте свій клас дружнім? Наведіть приклад.
( виступи випускників)
Вед.Вчителям своїм бажаєм ,
Щоб було порозуміння,
Щоб високим урожаєм
Проросло наук насіння!
Вед. А зараз до вашої уваги не менш популярні артисти. Зустрічайте бурхливими оплесками.
Сценка "Про Стецька"
Стецько(Качмар В.). А кажуть люди, що я дурний! Тю… І я кий це я дурний? Я вже восьмий годок у школу ходжу! А ще кажуть, що в мене не всі вдома! І правда, що не всі. Я ж зараз у школі, а вдома один батько! Якщо хочете знати, то я найкраще вчуся. Не вірите, га? Он, подивіться, одні перші номери!
(демонструє розгорнутий щоденник з одиницею)
Це не те, що в Уляни! Як не дев’ятий, то десятий, а то й самий останній дванадцятий! А я - перший!
(Виходить Уляна)
Уляна( Олена П.) - Що це ти про мене базікаєш? Ба, як запишався!
- А це кажу людям, що ти дівка хоч і файна, та до науки не гожа.
- Так це ж чому?
- А через те, що в твоєму щоденнику вчителі завжди останні місця пишуть. У хвості плетешся!
- У якому ще хвості? Що ти мелеш?
- А подивися! (показує щоденник, де велика червона одиниця) У мене завжди перші. Ага!..
- Ну і правда кажуть, що ти трохи того… Лоб великий, а ума….
- О! Бач! І ти на мій лоб задивилась! Бо й батько мого лоба не минає!
- А як це?
- Хе!.. Як та як… Ото якби тобі твій батько робив таке, як мій мені, то й ти розумнішою була б…
- То що ж він тобі робить?
- Ага, тобі скажи, то й ти захочеш.
-Ну, й не треба. (ображено відійшла)
- Гарна дівка… Пожалію вже. Так і буть. (смикає за рукав)Слухай!
- Ну-ну…
- Ото як мені наука в голову не лізе, то він мене лінійкою, та по лобі, та раз, та два!.. Та поміж вухами. Геть і лінійку, бувало, поб’є! Бач, (стукає по лобі)крепший за мої штани!
- А до чого ж тут штани!
- От нетямуща ти, Уляно! А до того, що мій батько каже, що я ото тільки штани протирати в школу ходжу. І скільки то я їх протер за вісім років?
- А ти полічи!
- І до біса цих пальців (рахує). Позаплутувалися…
- Ну що? Полічив?
- Мовчи, саме щитаю!
- То й мовчу!
- І мовчи! Сім!
- А чого це сім?
- Бо казали батько, що в мене сім п’ятниць на тиждень, а на кожну п’ятницю він мені нові штани купляє.
- То це треба аж за вісім літ!
- Яких ще літ? Літом – канікули! Я літом, щоб ти знала, в штанах не ходжу, в а в шортах. А на ставку пузо грію взагалі - в плавках!
- Ну ти й правда, розум!...
- А ти думала… Хе!..
- От і думала, що ти дурний!
- Я дурний?!
- Ти дурний!
- Я дурний?
- Ти дурний…
(тікають зі сцени)
Марія У. Не таке вже й погане життя,
Доки сонце із неба сміється.
Не таке вже погане життя,
Доки сяйво місячне ллється.
Анастасія С. Не таке вже погане життя,
Доки птахи у небі літають.
Не таке вже погане життя,
Коли діти ростуть – підростають.
Діана ТМабуть гарне у нас життя,
Якщо мрія може здійснитись.
Гарне все – таки, друзі, життя,
Якщо сон може мирний наснитись.
Віктор М. Гарне все–таки, друзі,життя,
Якщо думка в майбутнє несеться.
Гарне все –таки, друзі, життя,
Якщо пісня улюблена ллється.
Валерія М. Тепліше людині в дорогах важких,
В суворих краях від того,
Що десь на світі є рідний куток,Є дорога його школа.
Вед: Ну що ж, дорогі наші випускники, вчителі, вихователі, ми разом з вами
побували в країні дитинства з вашими спогадами, привітаннями, з нашими веселими піснями та танцями.
Вед. Усе мине. Та пам’ять не минає.
Тому на вечорі зустрічі випускників
Хай кожен із присутніх пригадає
Прекрасний час своїх шкільних років!
Вед: Шануйтеся, друзі на довгім віку
Вед: Прощайтесь в надії зустрітися знову
Вед: І хай, як сьогодні, завжди вам щастить
Вед: На добру і щиру розмову.
Вед: Шановні випускники! Урочиста частина нашого вечора завершена. Святкову програму підготували діти , а саме:
( імена дітей, як задіяні у програмі).
Далі в програмі таке довгожданне спілкування зі своїми учителями, вихователями, однокласниками.
Вед: На все добре!
Вед: До нових зустрічей!
Коментарi