План роботи колективу КЗ «Кароліно-Бугазька загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів» над науково-методичною проблемою 2017-2018 н.р.
«Формування життєвих компетентностей вихованців школи-інтернату шляхом використання традиційних та інноваційних технологій "
2 етап — 3 рік реалізації (2015 – 2016 н.р.) (упровадження в практику)
Форма роботи
Зміст роботи
Мета роботи
Термін
Відповідальний
1. Засідання методичної ради «Планування ІІ етапу роботи педколективу над проблемною темою»
Визначення перспектив роботи з проблемної теми та визначення шляхів її реалізації на ІІ етапі
Створення таблиці «Система роботи над науково-методичною темою на ІІ етапі»
Серпень
Заступник директора з НВР
2. Анкетування педагогічного колективу
Моніторинг професійного рівня педагогічного колективу щодо проблемної теми
Підготовка до складання плану реалізації теми на ІІ етапі
Серпень
Заступники директора
3.Засідання творчої групи педагогів для обробки та проведення аналізу одержаних результатів та розробки заходів
З’ясування рівня поінформованості членів педколективу щодо проблемної теми
Виявлення проблем з упровадження проблемної теми серед педагогічного колективу. Виявлення питань для вивчення, виокремлення досвіду з цієї теми
Вересень
Директор, заступники директора
4.Засідання творчої групи (директор, заступники директора, соціальний педагог, керівники МО)
Організаційне засідання творчої групи
5. Консультація з членами методичної ради
Планування та визначення перспектив роботи з проблемної теми на ІІ етапі
Координування програми роботи закладу над проблемою
Вересень
Заступники директора
6.Практичний семінар „Структура і методика проведення інноваційного уроку, виховного заходу”
Обмін досвідом учителів-методистів щодо теми
Інформування педагогічного колективу
Жовтень
Заступник директора з НВР
7.Засідання методичної ради „Інноваційні та традиційні методи форми роботи з учнями, вихованцями”
Ознайомлення з проблемою
Ознайомлення педагогічного колективу з теорією даного питання.
Жовтень
Заступник директора з НВР
8.Засідання МО „Упровадження новітніх та традиційних освітніх технологій у формуванні життєвих компетентностей виховаців школи-інтернтау в школі І-ІІ ступенів”;
Опрацювання застосування освітніх технологій при викладанні конкретних предметів
Ознайомлення членів МО з використанням освітніх технологій у конкретних умовах
Протягом 2015-2016 н.р.
Керівники МО
9. Засідання педагогічної ради «Методи формування життєвої компетентності вихованців школи-інтернату»
Визначення шляхів вдосконалення навчально-виховного процесу засобами прогресивних освітніх технологій
Інформування педагогічного колективу щодо даного питання.
Жовтень
Директор, заст. директора з НВР
10.Поповнення інформаційної бази «Висвітлення проблеми життєвої компетентності у психолого-педагогічній літературі»
Поповнення переліку літератури з проблеми
Поповнення довідкового інформаційно-методичного кутка «Пошукова діяльність педагогічного колективу школи з питання проблеми»
Жовтень-листопад
Заступники директора
11. Складання плану роботи над проблемною темою на ІІ етапі її реалізації
Визначення напрямів роботи, розподіл обов'язків, етап взаємодії учасників навчально-виховного процесу
Забезпечити послідовність вирішення завдань взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу
Жовтень
Директор, заступники директора, керівники МО
12.Засідання творчої групи «Пошукова діяльність педагогічного колективу школи з питання проблеми»
Робота щодо розвитку довідкового інформаційно методичного кутка „Пошукова діяльність педагогічного колективу школи з питання проблеми ”
Удосконалення рівня обізнаності педагогічного колективу щодо проблеми
Листопад
Заступник директора з НВР
13.Удосконалення комп’ютерної грамотності членів педагогічного колективу
Проходження педагогічними працівниками курсів „Intel
Удосконалення рівня обізнаності педагогічного колективу щодо ІКТ
Практичне опрацювання застосування інноваційних технологій
Ознайомлення членів колективу з використанням інноваційних технологій у конкретних умовах
Листопад
Заступник директора з НВР
15.Засідання методичної ради на тему впровадження ІКТ у навчально-виховний процес
Аналіз процесу використання педагогами можливостей ІКТ.
Обговорення роботи з проблемної теми щодо впровадження ІКТ
Грудень
Заступник директора з НВР
16.Засідання творчої групи „Інноваційні та традиційні методи як спосіб формування життєвих компетентностей виховаців школи-інтернату в школі І-ІІ ступенів»
Тренінгові заняття для вчителів „Оволодіння теоретичними основами освітніх технологій”
Практичне оволодіння освітніми технологіями, що формують основні життєві компетентності
Коментарi